woensdag 31 mei 2017

Tuin.

Engelse roos. The Pilgrim


Wat hebben we mooi weer deze maand. De tuin is nu ook op zijn mooist.
De rozen bloeien heel uitbundig en ruiken heerlijk.
klimroos Gertrude Jekyl
klimroos. Guirlande d'amour.



Engelse roos. Constance Spry

gele klimroos. Buff Beauty.  
 Maar ook de rest bloeit prachtig en de bijtjes en hommeltjes vliegen af en aan.


De sier uien horen wel tot mijn favorieten. Zeker deze hele grote met een doorsnede van wel 20 cm.
Ik zag dat de pioenen ook beginnen te bloeien en in de stokrozen zitten ook al knoppen.
Het is heerlijk om nu lekker in de tuin te zitten met een haakwerkje en te genieten van al het moois.

1 opmerking:

  1. Wat prachtig! Speciale rozen!
    Ik had de roos 'Schneeuwitchen' omwille van de geur, maar in onze zandgrond deed ze het ocharme niet goed. Pioenrozen heb ik nog wel, maar ook deze bloeien niet zo uitbundig als ik had gehoopt.
    Gelukkig zijn er nog andere planten en bloemen om van te genieten, want ik hou ervan tijdens het wieden al die geuren en kleuren te ervaren. Gewoon 'rusten' of 'haken' in de tuin, is moeilijk, ik zie altijd wel wat werk dat even gedaan moet worden :-)
    Jouw tuin ziet er gezond en schitterend uit; genieten maar.

    BeantwoordenVerwijderen