vrijdag 21 april 2017

Portemonneetje.

De Pasen is weer achter de rug. Wat was het koud!
Volgens de krant was Pasen 2017 kouder dan Kerst 2016.
Maar we hebben toch nog heerlijk gewandeld met de hond en voor de rest heb ik lekker bij de kachel gezeten met een haakwerkje.
Al hakende kwam dit portemonneetje tevoorschijn.
Het is een variatie op de gehaakte Zeeuwse knoop en ik heb een beetje afgewisseld met de kleurtjes.
De achterkant heb ik als een soort ronde granny gehaakt in dezelfde kleurtjes en de 2 deeltjes heb ik aan elkaar gehaakt met de kreeftsteeek.
Omdat haakwerk niet helemaal dicht is en je toch niet je kleine muntjes wilt verliezen heb ik er een voering in gemaakt van mijn eigen Zeeuwse stof.
Als je dit portemonneetje graag zou willen hebben? Helaas het is niet te koop.
Maar je kunt het wel winnen.
Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is naar mijn facebookpagina te gaan (Keetje) en daar een reactie te zetten onder het bericht van het portemonneetje.
Ik ga het met Koningsdag dan verloten.
O, ja! Het zou leuk zijn als je dan ook gelijk mijn pagina even "liked".
Het patroontje van het portemonneetje zal ik te zijner tijd in mijn webwinkel plaatsen.




1 opmerking:

  1. Ik vind de kleurtjes prachtig gekozen, en het portemonneetje lijkt wel een bloem te zijn. Knap gehaakt!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen